これ誰か訳せるいませんか?

匿名

承元

19/07/17 09:55:11



We have been made aware that due to a technical issue many of our customers did not receive their order confirmation email.

All confirmation emails have now been distributed.

We sincerely apologise for the delay and confusion caused.

Thank you for placing your order with us.

If you have any additional questions regarding this issue, please email us at Customer.services@bvbonlineshop.com. Watch for a response from us within 24 hours post receipt of your email.

Please note that our business hours are 8am to 8pm GMT Monday – Friday, and 9am – 4pm on Saturday and Sunday.

Thanks

コメント

古トピの為、これ以上コメントできません

  • No.4 明応

    19/07/17 10:03:45

    Google翻訳

  • No.3 天徳

    19/07/17 10:01:27

    >>1カッコいいー!

  • No.2 承元

    19/07/17 10:01:00

    >>1ありがとうございます!
    助かりました!

  • No.1 乾元

    19/07/17 09:59:26

    技術的な問題により、多くのお客様に注文確認メールが届かないことが判明しました。

    すべての確認メールが配布されました。

    遅延と混乱が生じたことを心からお詫び申し上げます。

    ご注文いただきありがとうございます。

    この問題に関してご質問がある場合は、Customer.services @ bvbonlineshop.comまで電子メールでお問い合わせください。あなたの電子メールの受領後24時間以内に私達からの返事を監視してください。

    営業時間は、月曜日の午前8時から午後8時です。金曜日、午前9時–土曜日と日曜日の午後4時。

    ありがとう

1件~4件 ( 全4件)

*コメント欄のパトロールでYahoo!ニュースのAIを使用しています

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